11 milionów złotych ma kosztować w przyszłym roku kampania promocyjna Dolnego Śląska. Projekt zakłada kampanię promocyjną potencjału turystycznego Dolnego Śląska opartą na budowie wyrazistego wizerunku marki regionu.
Celem planowanej kampanii będzie wykreowanie silnej marki Dolny Śląsk, utrwalenie pozytywnego jej odbioru, a także trwałej przewagi konkurencyjnej nie tylko w Polsce, ale także za granicą. W konsekwencji zaplanowanych działań oczekiwaną korzyścią jest wzrost dochodów z branży turystycznej w perspektywie najbliższych lat. W ramach kampanii przewidziane są takie działania promujące region, które zbudują jak najszerszy zasięg w Polsce i w wybranych regionach Europy. Główne działania mają być skupione na emisji spotu w telewizji. Spot reklamowy będzie emitowany, w ogólnopolskich stacjach tv o szerokim zasięgu ( np. Polsat, TVN, TVP1, TVP2 ) oraz w stacjach niszowych, skierowanych do wybranych grup docelowych (Discovery Chanel, TVN24, TVN Meteo, Polsat Sport, Euro Sport, TVN Style ), a także w kinach przed wybranymi premierami kinowymi, stanowiącymi dobrą korelację wizerunkową z emitowanym przez województwo spotem.
Dolny Śląsk zabytki
Oprócz kampanii telewizyjnej realizowane będą działania na nośnikach zewnętrznych typu outdoor - ma ona na celu wsparcie spotu telewizyjnego i poszerzenie budowania zasięgu kampanii. Ta część kampanii będzie prowadzona w największych polskich miastach takich jak: Warszawa, Kraków, Łódź, Trójmiasto, Katowice, Szczecin i Poznań. Wśród głównych narzędzi promocyjnych tej części kampanii najważniejsze będą citilighty i megaboardy. Bardzo istotne jest, by kampania promocyjna dotarła do możliwie największej grupy odbiorców. Dlatego dodatkowym wsparciem będą działania w Internecie - zarówno jeśli chodzi o rynek Polski jak i rynki zagraniczne: Niemcy, Słowacja, Czechy, Włochy. Dodatkowym wsparciem całej kampanii wizerunkowej będzie produkcja materiałów promocyjnych, które będą dystrybuowane podczas imprez odbywających się na terenie województwa dolnośląskiego. Materiały te zostaną zaprojektowane i wyprodukowane w oparciu o wizerunek marki regionu, który oparty będzie na koncepcji związanej z odkrywaniem tajemnic Dolnego Śląska. Celem ogólnym projektu jest wykreowanie jednolitego wizerunku marki, jako regionu tajemniczego, w którym tak wiele jest jeszcze do odkrycia zarówno w sferze turystycznej jak i kulturowej. Ów klimat tajemniczości kryje się właściwie w każdej dziedzinie życia mogącej być przedmiotem kreowania wizerunku regionu, w którym istnieje niespotykana nigdzie różnorodność: ogromne bogactwo środowiska naturalnego, turystyki, zabytków, kopalin, małych i średnich miast o wielkiej historii, z ciekawymi wydarzeniami kulturalnymi oraz legendami. Projekt ma na celu wzmocnić świadomości marki wśród jak najszerszej grupie docelowej. Pozwoli to na wejście marki regionu na wyższy poziom marketingowy. Na tym poziomie marka Dolny Śląsk będzie już miała swoją tożsamość i region będzie mógł być jednoznacznie kojarzony z wyjątkowością mającą swoje źródło w eksplorowaniu tajemnic i bogatą ofertą turystyczno-kulturową. Celem szczegółowym jest także kontynuacja wcześniej przeprowadzonej kampanii produktów turystycznych Dolnego Śląska. Kampania rozpoczęła kształtowanie wizerunku regionu i w chwili obecnej niezbędna jest kontynuacja tego procesu. 70% wartości kampanii pokryte będą z funduszy unijnych.
Podsumowaliśmy I edycję programu Ciepłe Mieszkanie. Dzięki niemu właściciele lokali mieszkalnych w Kamiennej Górze mogą się ubiegać o dofinansowanie inwestycji związanych z wymianą źródeł ciepła i termomodernizacją.
czytaj więcejZapraszamy na bezpłatne webinarium Funduszu Regionu Wałbrzyskiego: Środki finansowe dla rozwoju Ekonomii Społecznej.
Do usłyszenia we wtorek 18 czerwca 2024 r. o godz. 12:00.
Udział w webinarium nie wymaga instalowania żadnych programów.
Aby wziąć udział w spotkaniu wystarczy mieć urządzenie wyposażone w kamerę i głośnik. Osoby łączące się przez telefon komórkowy w celu zapewnienia bezproblemowego przebiegu wydarzenia powinny wkleić link do pokoju przez przeglądarkę Google Chrome.
Agencja Rozwoju Regionalnego "ARLEG" S.A. z przyjemnością zaprasza na spotkanie pn. "Projekty dla rozwoju edukacji dorosłych!", poświęconą tematyce związanej z możliwościami uzyskania wsparcia finansowego, zarówno dla Przedsiębiorców jak i ich pracowników, ale i wszystkich osób dorosłych, zainteresowanych podnoszeniem swoich kompetencji, kwalifikacji i umiejętności.
Termin: 23.05.2024r. (czwartek), godz. 14:00
Miejsce: Inkubator Przedsiębiorczości w Legnicy plac Wolności 4, Sala konferencyjna w budynku C.
Serdecznie zapraszamy do udziału w debacie otwartej "Razem dla demokracji. Czy Unia Europejska wspiera młodych na rynku pracy?", która odbędzie się 3 czerwca 2024r. (poniedziałek) o godz. 9:30 w Centrum na Przedmieściu we Wrocławiu (ul. Prądzyńskiego 39A).
Debata będzie okazją do rozmowy z ekspertami na temat sytuacji młodych ludzi na rynku pracy w Polsce oraz możliwościach ich wsparcia - Twój głos ma znaczenie!
Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy zaprasza do udziału w Międzynarodowych Targach Pracy ,,With Eures to Europe!", które odbędą się 16 maja (czwartek) we Wrocławiu w godz. 10:00-15:00. Wstęp bezpłatny.
czytaj więcej