Witamy na naszym serwisie!

Fundusze unijne, dotacje z UE, środki unijne w Wałbrzychu i okolicach

Ostatnio komentowane
Publikowane na tym serwisie komentarze są tylko i wyłącznie osobistymi opiniami użytkowników. Serwis nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za ich treść. Użytkownik jest świadomy, iż w komentarzach nie może znaleźć się treść zabroniona przez prawo.
E-urząd wkrótce w świebodzickim magistracie
2010-08-31 15:44

To projekt, który realizowany jest w świebodzickim magistracie. Otrzymaliśmy na to dofinansowanie unijne.
Projekt pn. "Wprowadzenie e-usług dla ludności poprzez wdrożenie elektronicznego obiegu spraw i dokumentów oraz wprowadzenie elektronicznego podpisu w Gminie Świebodzice" został złożony i otrzymał dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Priorytet 2 Rozwój społeczeństwa informacyjnego na Dolnym Śląsku (Społeczeństwo informacyjne), Działanie 2.2 Rozwój usług elektronicznych.


Celem projektu jest wprowadzenie elektronicznego obiegu spraw i dokumentów oraz wprowadzenie elektronicznego podpisu w Urzędzie Miejskim w Świebodzicach. Efektem ma być łatwiejszy dostęp do usług świadczonych przez urząd. Dzięki możliwości załatwienia spraw drogą elektroniczną ludzie będą mogli zaoszczędzić czas, który musieliby poświęcić na dojazd lub dojście do urzędu.


Projekt obejmuje m.in. zakup sprzętu komputerowego, zakup specjalistycznego oprogramowania, zakup elektronicznych kiosków, zakup i montaż punktów dostępowych, szkolenia.
Całkowita wartość projektu - 203 220,99 zł, wkład własny - 33 427,54 zł, kwota dofinansowania - 169 793,45 zł.

Źródło: swiebodzice.pl
 



Wróć
dodaj komentarz | Komentarze: